Messujärjestäjä markkinoi messutapahtumaa ja messuille osallistuva yritys omaa messuosastoaan. Osallistumista kannattaa markkinoida jo etukäteen, jotta asiakkaat osaavat tulla osastollesi. Sen lisäksi, että kerrot muun markkinoinnin ja mainonnan yhteydessä, että yrityksesi on osallistumassa messuille, asiakkaita kannattaa myös kutsua osastolle. Voit myös lähettää asiakasrekisterillesi kirjeen, jossa kerrot, että olette mukana ja kutsut käymään osastolla jonkun houkuttimen avulla. Tapahtuman logon […]

Messujärjestäjä markkinoi messutapahtumaa ja messuille osallistuva yritys omaa messuosastoaan. Osallistumista kannattaa markkinoida jo etukäteen, jotta asiakkaat osaavat tulla osastollesi.

Sen lisäksi, että kerrot muun markkinoinnin ja mainonnan yhteydessä, että yrityksesi on osallistumassa messuille, asiakkaita kannattaa myös kutsua osastolle. Voit myös lähettää asiakasrekisterillesi kirjeen, jossa kerrot, että olette mukana ja kutsut käymään osastolla jonkun houkuttimen avulla.

Tapahtuman logon ja bannerien hyödyntäminen omassa markkinoinnissa on oiva keino muistuttaa asiakkaita tulevista messuista ja houkutella heitä kohtaamaan juuri sinun yrityksesi messujen aikana. Voit  käyttää tapahtuman logoja ja bannereita mm. omilla nettisivuillasi, sähköisissä uutiskirjeissä, mainoksissa ja asiakaslehdissä.

 

Vinkkejä ennakkomarkkinointiin videolta:

 

https://www.dropbox.com/sh/ru6rxy5i5dkrhyi/AACk4aUkySZCSdJlO0o0QOEwa?dl=0&preview=02+Ennakkomarkkinointi+(Unioni+ry).mp4