Messukeskus Helsinki saa suomalaispäättäjiltä parhaat arviot Taloustutkimuksen juuri julkaistussa TEP 2019 -tutkimuksessa.  Yritysjohdon työkaluksi suunnitellussa tutkimuksessa työelämän päättäjät arvioivat merkittäviä suomalaisia yrityksiä eri toimialoilta. TEP 2019 tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 149 eri yritystä kahdeltatoista eri toimialalta. Tutkimus toteutettiin valtakunnallisessa internetpaneelissa syys-marraskuussa 2019. Vastaajat kertoivat, millä tasolla tuntevat tutkittavat yritykset, antoivat tuntemilleen yrityksille yleisarvosanan, arvioivat yrityskuvaa ja […]

Messukeskus Helsinki saa suomalaispäättäjiltä parhaat arviot Taloustutkimuksen juuri julkaistussa TEP 2019 -tutkimuksessa.  Yritysjohdon työkaluksi suunnitellussa tutkimuksessa työelämän päättäjät arvioivat merkittäviä suomalaisia yrityksiä eri toimialoilta.

TEP 2019 tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 149 eri yritystä kahdeltatoista eri toimialalta. Tutkimus toteutettiin valtakunnallisessa internetpaneelissa syys-marraskuussa 2019. Vastaajat kertoivat, millä tasolla tuntevat tutkittavat yritykset, antoivat tuntemilleen yrityksille yleisarvosanan, arvioivat yrityskuvaa ja kertoivat suositteluhalukkuudestaan.

Messukeskus nousi kärkisijalle laadukkaan ja vastuullisen toimintansa ansiosta. Arvioitavia yrityskuvatekijöitä olivat luotettavuus, palvelut, henkilöstön ammattitaito, asiakaspalvelu ja yhteydenpito asiakkaisiin, palvelunopeus, tilojen toimivuus, hinta-laatusuhde ja markkinointiviestintä.

Myös Messukeskuksen edustama toimiala messut ja tapahtumat menestyi TEP-tutkimuksessa erinomaisesti. Tutkituista toimialoista messut ja tapahtumat menestyi toiseksi parhaiten heti muuttopalvelujen jälkeen.

– Messukeskus on viime vuodet kehittänyt tapahtumia ja tilojaan päämäärätietoisesti, asiakkaitaan kuunnellen ja palvelujaan parantaen. Vastuullisuudessa olemme näyttäneet suuntaa koko alalle jopa kansainvälisessä mittakaavassa. Olemme myös ottaneet rohkeasti vastuuta suomalaisyritysten tapahtumaosaamisen kehittämisestä. Haluan kiittää suomalaispäättäjiä siitä, että he ovat nähneet tekemämme työn ja arvostavat sitä, sanoo Messukeskuksen toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

Messukeskus sai taannoin Helsinki Travel Award -palkinnon pitkäjänteisestä työstään kongressimatkailun ja Helsingin kansainvälistymisen edistämisestä. Messukeskus vietti satavuotisjuhlavuottaan viime vuonna.

Taloustutkimuksen TEP-tutkimus toteutetaan vuosittain.

Messukeskus:

  • 65 messutapahtumaa ja 1500 kokousta, kongressia, yritystapahtumaa ja juhlaa vuosittain
  • Tapahtumissa yli miljoonaa kävijää joka vuosi
  • Talousvaikutus Helsingin seudulle 282 milj. € (Haaga-Helia 2018)
  • Vastuullisuuslupaus: 110 % hiilineutraali tapahtumatalo vuoteen 2029 mennessä

Lisätietoja: Messukeskus, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, puh. 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com. Toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen, 0400 400 074, anni.vepsalainen@messukeskus.com.

Kuvapankki: https://mediabank.messukeskus.com/kuvat/Messukeskus/

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää tekemällä kasvua kohtaamisista. Tarjoamme messuille, kokouksiin, kongresseihin ja muihin tapahtumiin 7 muuntautuvaa hallia, 40 erilaista kokoustilaa, 21 ravintolaa, uudistuneen tapahtumahotellin ja täydelliset tapahtumapalvelut. Messukeskus järjestää vuosittain 65 messutapahtumaa ja 1500 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä