Näkyminen muulla messualueella

Voit näkyä messuosastosi lisäksi myös muulla messualueella ainakin näillä kolmella eri tavalla:

Osastolla voitte jakaa vaikka yrityksenne ilmeen mukaisia messukasseja tai ilmapalloja tai jotakin muuta, jonka avulla kävijät markkinoivat yritystänne kulkiessaan alueella. Muistathan, että messualue on messujärjestäjän hallinnoimaa aluetta. Ilman erillista sopimusta ei voi esim. jakaa mainoksia käytävillä.

Osaston lisäksi voitte ostaa näkyvyyttä myös muualta messualueella. Monet messujärjestäjät myyvät erilaisia näkyvyysmahdollisuuksia mm. Messukeskusten sisääntuloauloissa (auloista voi ostaa esim.tuote- tai esitejakelupaikan tai opastenäkyvyyyttä), wc-tiloissa, kahviloissa tai esimerkiksi digitaalisilla näytöillä messualueelta. Kysy lisää messujärjestäjältä!

Useilla messuilla on erilaisia ohjelmapisteitä (tietoiskuja, seminaareja, luentoja, toiminnallista ohjelmaa), joista voi olla mahdollista saada esitysaikaa ja lisätä näin yrityksenne ja sanomanne näkyvyyttä. Nämä esitykset ovat hyvä paikka tuoda esiin asiantuntemustanne. Muista laatia esitys niin, että sen sisällöstä on aitoa hyötyä kuulijalle – pelkkä tuote-esittely ei riitä.