1.5 Mahdollisuus edistää useita eri asioita

Messut voivat palvella toimintaasi monella tavalla ja tasolla. Kun suunnittelet messuosallistumisesi huolella, saat siitä eniten hyötyä. 

Hyvin toteutettu läsnäolo messuilla rakentaa ja vahvistaa brändiäsi. Asiakkaiden lisäksi myös media ja bloggarit vierailevat tapahtumissa aktiivisesti, ja voit saada tarjonnallesi laajaakin julkisuutta.  

Messut ovat erinomainen tilaisuus uuden tuotteen tai palvelun lanseeraamiseen: voit saada uutuudellesi huomiota sekä oikean kohderyhmän että median silmissä.  

Nykyisten ja uusien asiakkaiden lisäksi kohtaat messuilla kollegoja ja potentiaalisia liikekumppaneita ja eri puolilta maata ja jopa maailmaa.  

Messuilla näet kerralla useiden kilpailijoidesi osastoja, joista saatat ammentaa oppia ja inspiraatiota omaan tapahtumamarkkinointiisi.  

Messuosallistumisella voit tuoda esiin paikallisia jälleenmyyjiäsi ja tukea heidän työtään. 

Tapahtumat keräävät paikalle toimialasi opiskelijoita ja asiantuntijoita. Siten ne ovat hyvä tilaisuus rekrytointiin ja verkostoitumiseen uusien osaajien kanssa.