1.1 Messut ovat aidosti sosiaalinen media

Messut tarjoavat mahdollisuuksia eläviin kohtaamisiin ja henkilökohtaiseen vaikuttamiseen. 

Digitalisaation ja virtuaalisten toimintatapojen myötä aidot livetapaamiset ovat vähentyneet, mutta muuttuneet sitäkin erityisemmiksi ja arvokkaammiksi. Ruutujen vastapainoksi ihmiset haluavat tavata toisiaan kasvotusten. 

1. Elävät kohtaamiset  

Asioituasi asiakkaasi kanssa sähköpostin ja puhelimen välityksellä, on elävä kohtaaminen merkityksellinen tilanne teille molemmille. Se vahvistaa ja nostaa asiakassuhteen parhaimmillaan uudelle tasolle. 

2. Uudet kontaktit 

Live-ympäristö on aitiopaikka uusien liidien löytämiseen, verkostoitumiseen ja suhteiden luomiseen. Tavattuasi ihmisen ensi kertaa messuilla sinun on jatkossa astetta helpompaa lähestyä häntä muidenkin kanavien kautta. 

Kaksi naista messuilla.

3. Henkilökohtaisuus  

Henkilökohtainen kohtaaminen tekee keskustelusta ja ostotapahtumasta merkittävän ja luottamuksellisen. Tämä koskee niin muutaman kuin satojen tuhansienkin eurojen kauppoja. 

4. Digitoiminnan tuki 

Elävät kohtaamiset tukevat myös digitaalista liiketoimintaa. Messuilla verkkokauppa saa ihmiskasvot ja pääsee lähemmäs asiakkaitaan. Verkkoyritys voi myös kerätä suoraa ja arvokasta asiakaspalautetta sekä lisätä tunnettuuttaan elämyksellisin keinoin.