1.2 Messuvieras on avoin markkinoinnille

Ihminen haluaa yleensä valita milloin, missä ja millaista markkinointia on valmis vastaanottamaan. Messuilla voit luottaa siihen, että kävijät ovat kiinnostuneita toimialastasi ja tuotteistasi. 

Yleensä moni kokee häiritsevänä, jos ponnahdat mainosviestisi kanssa pyytämättä esiin esimerkiksi verkkosivuilla, somekanavissa tai puhelinmyyjänä.  

Messut ovat tällaisen keskeytysmarkkinoinnin vastakohta. Ihmiset saapuvat niille oma-aloitteisesti hakemaan tietoa ja tutustumaan tarjontaasi, joten he ovat vastaanottavaisia markkinoinnillesi ja antavat sille itse suostumuksensa. 

Kun ihmiset ovat valmiiksi kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi, on tilanne otollinen sekä myyntityöllesi että kaupankäynnille. Kohtaaminen tuottaa parhaimmillaan mielihyvää teille molemmille.  

Messuille saapuminen on merkki kiinnostuksesta toimialasi tarjontaan!