1.6 Viestisi leviää maailmalle messujen jälkeenkin

Messukävijät ovat toimialastasi kiinnostuneita mielipidevaikuttajia, joiden kautta viestisi leviää useille ihmisille.  

Messuvierailijat ottavat valokuvan hyvinvointimessuilla.

Tämän vaikuttajajoukon tavoitat vain messuilla. Et voi ostaa mistään heidän osoitteistoaan, mutta he kokoontuvat messuille varta vasten hakemaan tietoa ja tutustumaan sinunkin tarjontaasi. 

Messujen jälkeen he kertovat kokemastaan ja oppimastaan verkostolleen. Usein he myös jakavat kokemuksiaan sosiaalisessa mediassa – varsinkin, kun annat heille kiinnostavaa ja ajankohtaista jakamisen aihetta.  

Näytteilleasettajana sinun kannattaakin kysellä asiakaskunnaltasi esimerkiksi sosiaalisen median kautta etukäteen, mitä asiakkaat toivovat messuilla näkevänsä ja löytävänsä.

KERTAUS: Miksi lähteä messuille? 

  • Messut ovat aidosti sosiaalinen markkinointi- ja myyntimedia. 
  • Tavoitat messuille oikeat, vastaanottavaiset kohderyhmät. 
  • Messut mahdollistavat elämyksellisen kokemusmarkkinoinnin. 
  • Voit edistää liiketoimintaasi samalla kertaa monin eri tavoin. 
  • Markkinointiviestisi leviää messukävijöiden mukana eteenpäin.